Oyun Gündem

God of War Ragnarok Birinci Gün Yama Notları Açıklandı

God of War Ragnarok, çeşitli hataları düzelten ve oyunun diğer yönlerini iyileştiren ilk gün güncellemesinin yama notlarını açıkladı.

God of War Ragnarok’un arkasındaki geliştirme ekibi, ilk gün yamasında oyunda yapılacak değişikliklerin listesini açıkladı. God of War Ragnarok resmi olarak 9 Kasım’da piyasaya çıkıyor ve Kratos’un maceralarının İskandinav destanının sonunu işaret ediyor. Geliştirici Santa Monica Studio geçtiğimiz günlerde İskandinav hikâyesinin yeni bir God of War üçlemesi olabileceğini, ancak nihayetinde hikâyeyi iki oyunda bitirmeye karar verdiklerini belirtti.

Günümüzde video oyunları ömürleri boyunca çeşitli güncellemeler alıyor. Geliştiriciler oyuncuları uzun bir süre boyunca oyunda tutmak için sürekli bir içerik akışı yayınladığından, bu durum canlı hizmet oyunları için iki kat daha fazla geçerli, ancak tek oyunculu oyunlar genellikle lansman sonrası da destek alıyor. İlk gün yamaları genellikle diğer önemli değişikliklerin yanı sıra lansman sırasında kullanıcılar için sorunsuz bir oyun deneyimi sağlamak üzere hataları düzeltmeyi amaçlar. God of War Ragnarok’un ilk gün güncellemesi şu anda yayında ve oyuncular değişikliklerin tam listesi için yama notlarına göz atabilirler.

SPOILER UYARISI: God of War Ragnarok birinci gün yama notları bazı spoilerlar içermektedir.

God of War Ragnarok için ilk gün yama notlarının tamamı aşağıdaki gibidir:

[Oyun Sürümü 02.00]

Spoiler için endişe edenler için, lütfen aşağıdaki Yama Notlarının görev, yaratık ve yetenek isimleri içerdiğini unutmayın.

Diyalog

  • Dükkan sahiplerinin diyaloglarının oynatılmadığı birkaç durum düzeltildi.
  • Dükkan diyaloglarının çok sık tekrarlandığı bir durum düzeltildi.
  • Hikayelerin yanlışlıkla kesildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Diyalogların yanlış önceliklendirildiği ve kritik diyaloglar yerine küçük diyalogların çalınmasına neden olan bazı durumlar düzeltildi.
  • “Diyarlar Arasında” görevi sırasında bulmaca ipucu diyaloğunun görev diyaloğunu kesmesine ve engellemesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Yoldaşların oyuncuyu sersemletilemeyen düşmanları sersemletmeye yönlendirdiği bir durum düzeltildi.
  • Mimir’in bir kalıntı eşyayı kullanmak için yanlış talimatlar verdiği bir durum düzeltildi.
  • Diyalogların sıra dışı oynatıldığı, tekrar eden diyaloglara veya yoldaşla yapılan konuşmaların kafa karıştırıcı olmasına neden olan bazı yerler düzeltildi.
  • Konuşmaların kulağa daha doğal gelmesini sağlamak için diyalog zamanlamasında ayarlamalar yapıldı.

Sinematikler

  • “Tyr’ın Peşinde” görevinde ofise girerken sinematiğin oynatılmamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Kayıp Sığınak” görevi sırasında bir sinematiğin oynatılmaması durumu düzeltildi.
  • “Kayıp Sığınak” görevi sırasında geri gitmenin bir hikaye atlamasının gerçekleşmemesine neden olduğu bir durum düzeltildi.
  • Sinematik sırasında oyuncu son kontrol noktasından yeniden başlatılırsa diyalog ve altyazıların oynatılmadığı birkaç durum düzeltildi.
  • “Kader Dünyası” görevi sırasında diyalog ve altyazıların oynatılmamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “The World of Fate” görevi sırasında çelişkili diyalogların oynatılması durumu düzeltildi.
  • “The Summoning” görevi sırasında bir hikaye atlamasının gerçekleşmemesi durumu düzeltildi.
  • “Savaştaki Diyarlar” görevi sırasında yanlış konuşmanın tetiklenmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Savaştaki Diyarlar” görevindeki bir sinematik sırasında bir kontrol noktasını yeniden başlattıktan sonra karakterlerin yanlış konumda olmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Bir Viking Cenazesi” görevi tamamlandıktan sonra hikâyelerin oynatılmadığı nadir bir durum düzeltildi.
  • “Zincirlerin Ağırlığı” görevi sırasında hikayelerin oynatılması ve görev diyaloglarının kesilmesi durumu düzeltildi.

Görevler ve İlerleme

  • Bir NPC’nin “Ölüler için Tedavi” görevini tamamladıktan sonra yeniden ortaya çıkmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Oyuncunun “Kader Dünyası” görevinde bir NPC ile etkileşime giremediği bir durum düzeltildi.
  • “Kader Dünyası” görevinde yol arkadaşının bir bulmaca öğesini etkinleştiremediği bir durum düzeltildi.
  • “Forging Destiny” görevi sırasında yol arkadaşının doğru konuma hareket etmediği, bulmacanın tamamlanmasını engelleyen ve son kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren birkaç durum düzeltildi.
  • “Yeniden Birleşme” görevi sırasında geri giderken kapıların kullanılamaması durumu düzeltildi.
  • Düşmanların iki kez ortaya çıkarak anormal derecede zor bir karşılaşmaya neden olduğu bir durum düzeltildi.
  • Belirli dükkan sahiplerinin ortaya çıkmadığı ve onları geri yüklemek için kontrol noktasının yeniden başlatılmasını gerektiren birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncunun “Ateşin İçine” görevinde odadan çıkamadığı bir durum düzeltildi.
  • “Hayatta Kalma Kokusu” görevinde kritik bir karşılaşmanın ortaya çıkmaması durumu düzeltildi.
  • “Tyr’ın Peşinde” görevinde oyuncunun nadiren de olsa dünyadan düşmesine neden olan ve zamanında yüklenmeyen bir alan düzeltildi.
  • “Tyr’ın Peşinde” görevi sırasında oyuncunun dünyanın dışına itilebildiği bir durum düzeltildi.
  • “Nine Realms in Bloom” görevi sırasında yol arkadaşının kaybolduğu birkaç durum düzeltildi.
  • “Vanaheim İçin!” görevinde görev NPC’sinin görünmez olabildiği bir durum düzeltildi.
  • “Kaçak” görevinde zincirin görünmeyerek ilerlemeyi engellemesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Hunting for Solace” görevinde bir duvar sıkışması geçişi sırasında kontrol noktasından yeniden başlatıldıktan sonra kurt kızağının kaybolmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “İyiliğin Karşılığını Ver” görevinde bir teçhizatın donmayarak ilerlemeyi engellemesine ve düzeltmek için son kontrol noktasından yeniden başlamayı gerektirmesine neden olan nadir bir durum düzeltildi.
  • “Kehanet Yaratıkları” görevindeki bir sinematikte kameranın takılıp kalması ve önceki bir kayıttan yükleme gerektirmesi durumu düzeltildi.
  • “Kehanet Yaratıkları” görevinde bir alandan çıkmaya çalışırken oyuncunun geriye doğru ışınlanıp sıfırlanmasına neden olan ve düzeltmek için son kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren bir durum düzeltildi.
  • Sinematik sırasında kontrol noktasından yeniden başlatmanın “Fimbulwinter’da Hayatta Kalmak” görevi sırasında karakterlerin kaybolmasına neden olması durumu düzeltildi.
  • Bir karakterin “Unleashing Hel” görevinde kalmasına ve son kontrol noktasından yeniden başlatılana kadar oyunun aksamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Fimbulwinter’da Hayatta Kalmak” görevinde kızağın bir kapıdan geçemediği nadir bir durum düzeltildi.
  • Kızağın kilitli bir kapının arkasına ışınlanmasına neden olan ve “Kader Dünyası” görevini ciddi şekilde etkileyen bir durum düzeltildi.
  • “The Realms at War” görevinde kontrol noktasından yeniden başlatıldığında oyunun oyuncuyu yanlış bir kontrol noktasına döndürmesine neden olan bir durum düzeltildi.

Oynanış

  • Düşman ganimetlerinin erişilemeyen yerlere düştüğü ve yalnızca dükkandaki kayıp eşya sandığından alınabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Yoldaşın takılıp kaldığı ve oyuncuyu takip etmediği birkaç durum düzeltildi.
  • Yol arkadaşının düzensiz davrandığı durumlar düzeltildi.
  • Eksik olan belirli karşılaşmalara kontrol noktaları eklendi.
  • Yapay zekanın izlediği yolda iyileştirmeler yapıldı.
  • Oyuncunun belirli koşullar altında dünyanın içinden düşebildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncunun bir asansörle etkileşime giremediği veya bir asansöre girmesinin engellendiği birkaç konum düzeltildi.
  • Oyuncunun Svartalfheim ofisine giremediği ve bu nedenle geri döndüğünde körfeze geri dönemediği bir durum düzeltildi.
  • Oyuncunun “Kayıp Mabet” görevi sırasında sağlık taşlarıyla etkileşime girememesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Yol arkadaşının kızağa takılıp sürüklenmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Oyuncunun keşif yaparken kızaktan inemediği ve son kontrol noktasından yeniden başlamayı gerektiren birkaç durum düzeltildi.
  • Keşif alanlarında yaya olarak ilerlerken kızağın oyuncuyu düzgün bir şekilde takip etmediği birkaç durum düzeltildi. (Uzun bir yürüyüş olabilir!)
  • “Maskenin Kilidini Açmak” görevi sırasında oyuncunun bir maskeyle etkileşime girerken işlevselliğini kaybedip bir çıkıntıdan düşmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Asgard’ın Son Kalıntıları” görevini tamamladıktan sonra oyuncunun işlevselliğini kaybetmesine ve bir kapıyı açamamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Toplanabilir eşyaları almanın oyuncunun dünyanın dışına düşmesine neden olabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncunun bir mağarada sürünürken son kontrol noktasından yeniden başladıktan sonra yükleme yaparken dünyadan düşmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Oyuncu ve refakatçi aynı anda bir çatlak tırmanışına girerse kamera kontrolünün devre dışı kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Hesaplaşma” görevindeki eğitim sırasında yol arkadaşının yanlış davranmasına neden olan bir durum düzeltildi.

Savaş

  • Son patronun son patron dövüşünde görünmediği nadir bir durum düzeltildi, düzeltmek için önceki kontrol noktasından yeniden başlatma gerekiyordu.
  • Kaçmak için bir hareketi iptal etmenin düzgün bir şekilde iptal edilmediği birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncu silahından çıkan mermilerin görünmez olduğu bir durum düzeltildi.
  • Düşmanların dünyanın dışına atılabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Düşmanların çevrede sıkışıp kalabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • “The Burning Skies” görevindeki düşmanın pasif kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Keşif sırasında belirli bir düşmanla savaşırken silahın düşmandan görsel olarak yanlış hizalanmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Give me God of War zorluğunda bir düşmanın belirli bir ağır runik saldırı tarafından düzgün bir şekilde sersemletilmemesi durumu düzeltildi.
  • Bir düşman ortaya çıkarken diyar değiştirme yeteneğinin kullanılmasının “Çöl Kapısı” görevi sırasında düşmanın takılıp kalmasına neden olması durumu düzeltildi.
  • Diriltme taşı kullanıldığında yoldaşın dünyadan düşmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Bir düşmanın çift hasarla vurulabildiği nadir bir durum düzeltildi.
  • Yol arkadaşının bir Yıkıcı patlamasını yanlışlıkla tetikleyebildiği bir durum düzeltildi.
  • Bir düşman saldırısının oyuncuyu görsel hasar yarıçapının dışında vurabildiği bazı durumlar düzeltildi.
  • Bifröst durum elementinin oyuncuya belirtilenden daha fazla hasar vermesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Hesaplaşma” görevindeki boss dövüşü sırasında kuşanılması halinde oyuncunun Leviathan Baltası’nı geri çağırabilmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Sersemletici Tutuş (R3) hareketinin, düşmanı öldürmek yerine hasar verdiğinde yanlış oynatıldığı birkaç durum düzeltildi.
  • Bir düşmanın sersemletilmediği halde Sersemletici Yakalama (R3) hareketinin mevcut olduğunu gösteren yanlış bir şekilde işaretlendiği bazı durumlar düzeltildi.
  • Hasar veren bir Sersemletici Yakalama (R3) hareketinden etkilenen ve canı 0’a inen bir düşmanın ölmemesi ve öldürülememesi nedeniyle oyundaki ilerlemenin engellendiği nadir bir durum düzeltildi.
  • Bitişik bir karşılaşmadaki düşmanların aktif karşılaşmadaki düşmanları iyileştirebildiği bir durum düzeltildi.
  • Bir düşmanın engellenemez bir saldırı gerçekleştirirken engellenemez göstergesinin eksik olması durumu düzeltildi.
  • Düşük yükseklik seviyesindeki belirli bir AoE saldırısının oyuncuya haksız bir şekilde bağlanmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Öfke Hiddeti’nden çıkarken oyuncunun düzgün bir şekilde zarar görmemesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Belirli bir düşmanın dövüşün ortasında tüm durum etkilerini temizleyerek dövüşü istemeden zorlaştırmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Ring Out Mücadelesi “nde sayaçların yanlış sayılmasına ve mücadelenin başarısız olmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “Yeniden Birleşme” görevinde ilerlemeyi engelleyen ve düzeltmek için son kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren, anlatı anında bir düşmanın düzgün bir şekilde gönderilmediği bir durum düzeltildi.
  • “Nefret Edilen” düşmanın dokunulmaz hale gelebildiği nadir bir durum düzeltildi, düzeltmek için son kontrol noktasından yeniden başlatma gerekiyordu.
  • “The Broken Prison” görevinde düşmanların boşta ve zarar görmez hale gelebildiği bir durum düzeltildi.
  • “Yeniden Birleşme” görevindeki boss dövüşü sırasında animasyonun yanlış hizalanmasına neden olan nadir bir durum düzeltildi.
  • “Fimbulwinter’da Hayatta Kalmak” görevinde boss’un sersemlemiş haldeyken saldırmaya devam etmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • “The Realms at War” görevindeki boss dövüşünde oyuncunun arenadan düşmesine neden olan nadir bir durum düzeltildi.
  • Oyuncu son kontrol noktasından yeniden başlatıldığında, yoldaşın “Savaştaki Diyarlar” görevinde komut verilene kadar boss’a saldırmamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • “The Reckoning” görevindeki boss dövüşünde Sersemletici Yakalama (R3) hareketi sırasında kontrol noktasından yeniden başlatıldığında oyuncunun dünya dışına ışınlanmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Yol arkadaşının komut verilene kadar düşman “Cüruf Boynuzu “na saldırmaması durumu düzeltildi.
  • Oyuncunun “Kayıp Mabet” görevindeki belirli bir karşılaşmada Kudurmuş Dağ Keçisi rünik çağrısını kullanamaması durumu düzeltildi.

Ekipman ve Yükseltmeler

  • Diğer zırhları yükselttikten sonra bir kalkanı yükseltmeye çalışmanın başarısız olmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Ana hikayeyi tamamladıktan sonra Parçalanmış Rünlerin dükkanda satılamaması durumu düzeltildi.
  • Oyuncunun gerekli kaynaklara sahip olmasına rağmen ekipman yükseltemediği veya üretemediği birkaç durum düzeltildi.
  • Aktifken Öfke Hiddeti’ni yükseltmenin süresiz olarak açık kalmasına neden olarak oyunda daha fazla ilerlemeyi engelleyen bir durum düzeltildi.
  • Bazı zırh eşyalarının mağazadan geri satın alınırken yanlış kategoride görünmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Bir zırh setinin birden fazla kez elde edilebildiği, diğer zırh setlerinin yükseltilmesini engelleyen ve ilerlemek için önceki bir kaydın yüklenmesini gerektiren bir durum düzeltildi.
  • İlk diriliş taşını ücretsiz yaptık!

UI/UX

  • Oyun boyunca pusulada iyileştirmeler yapıldı.
  • Oyun boyunca öğretici zamanlama ayarlamaları yapıldı.
  • Yazı tipi oluşturmada iyileştirmeler yapıldı.
  • Dükkan menüsündeyken oyunu duraklatıp açarken oyuncunun hiçbir kullanıcı arayüzü olmadan dükkanda takılıp kalmasına neden olan ve düzeltmek için uygulamanın yeniden başlatılmasını gerektiren bir durum düzeltildi.
  • Öğretici sırasında bulmaca öğeleriyle etkileşime girmenin, öğretici isteminin ekranda kalmasına neden olabileceği ve temizlemek için son kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren birkaç durum düzeltildi.
  • Diyalog bittikten sonra altyazıların ekranda kalmasına neden olan ve temizlenmesi için uygulamanın yeniden başlatılmasını gerektiren bir durum düzeltildi.
  • Oyuncu bölgeye girmeden önce menzilli saldırılar kullanarak düşmanları temizlediğinde “Yukarıdan Ölüm” öğreticisinin görünmemesi durumu düzeltildi.
  • “Crucible Mücadelesi” için yanlış talimatların görünmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • İyilikler menüsünde başlıkların yanlış görüntülenmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Harita simgelerinin üzerine gelindiğinde içeriğe duyarlı bilgilerin görünmediği birkaç durum düzeltildi.
  • Erişilebilirlik Ön Ayarı menüsünde kaydırma çubuğunun eksik olması durumu düzeltildi.
  • Give me God of War zorluğundaki bir kontrol noktasından yeniden yüklendikten sonra Dreki sağlık çubuğunun yanlış güç seviyesi renginde olması durumu düzeltildi.
  • “Unleashing Hel” görevinden dönüldüğünde harita işaretçilerinin eksik olması durumu düzeltildi.
  • Bir kontrol noktasından yeniden başladıktan sonra “Tyr’in Peşinde” görevinde yoldaş mevcut değilken yoldaş HUD’ının görünür kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Sinematik başladığında yoldaş düşmüşse, yoldaş düştü göstergesinin sinematik boyunca ekranda kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Pusula işaretlerinin boss sağlık çubuklarıyla çakışmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Bir karşılaşmayı tamamlamanın işaretleyiciyi haritadan kaldırmaması durumu düzeltildi.
  • Günlükteki bazı eksik bilgi girişleri düzeltildi.

Kararlılık ve Performans

  • Kare hızında geçici bir düşüşe neden olabilen birkaç durum düzeltildi.
  • Günlüğe göz atarken meydana gelebilen birkaç çökme düzeltildi.
  • Ekipman menülerini kullanırken meydana gelen birkaç çökme durumu düzeltildi.
  • Keşif yaparken nadiren yaşanan bazı çökmeler düzeltildi.
  • “Phantom Challenge” sırasında oyunun durmasına ve yanıt vermemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Öfkelerin Öfkesi yeteneği ile ilgili nadir bir çökme düzeltildi.
  • Uygulamanın çökmesine neden olan birkaç durum düzeltildi:
  • “The Quest for Tyr” görevi sırasında
  • “Maskenin Kilidini Açmak” görevi sırasında
  • “Eski Dostlar” görevi sırasında
  • “Çağırma” görevi sırasında
  • “Hayatta Kalma Kokusu” görevi sırasında
  • “Asgard’ın Hizmetinde” görevi sırasında
  • “Savaştaki Diyarlar” görevi sırasında
  • Son boss dövüşünde “Öncelik +” olarak ayarlanmış “Saldırıda Yeniden Yönlendir” erişilebilirlik özelliği kullanılırken belirli bir saldırının oyuncuya çarpması nedeniyle oluşan çökme düzeltildi.
  • “Falcon Dive” rünik yeteneği kullanılırken yaşanan nadir bir çökme düzeltildi.
  • “Eski Dostlar” görevinde patlayıcı bir kap yok edilirken yaşanan nadir çökme düzeltildi.
  • “The Crucible” mücadelelerinde düşmanlarla savaşırken yaşanan çökme düzeltildi.

Görsel Etki

  • Düşmanların yavaş yüklendiği birkaç durum düzeltildi.
  • Zipline halatının desteklerle bağlantısının kesildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Diyarlar boyunca hareket ederken çevrenin “içeri girdiği” birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncunun belirli bakış noktalarından eksik dünya geometrisi görebildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Düşmanların içine gömülen okların yeterince derine gömülmemesi durumu düzeltildi.
  • Teknenin bir plajın kenarındaki kayalara yanaşabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Kızak koşumunun yanlış hizalanmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Zırh ve ekipmanların karakter modeline veya çevreye takılabildiği birçok yer düzeltildi.
  • Belirli oyuncu saldırılarında VFX’in eksik olduğu birkaç durum düzeltildi.
  • Aynı anda hem kalkan yumruğu atıp hem de Leviathan Baltası’nı geri çağırmanın kalkanın açık kalmasına neden olduğu durum düzeltildi.
  • “The Quest for Tyr” görevi sırasında bir geçidin yok edildikten sonra görünür kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Svartalfheim güvenlik ofisine dönüldüğünde Dínner’ın kaybolduğu bir durum düzeltildi.
  • “The Summoning” görevindeki hatalı VFX sıralaması durumu düzeltildi.
  • Birkaç eksik dudak senkronizasyonu vakası düzeltildi.

Ses

  • Ses Karışımında genel iyileştirmeler yapıldı.
  • Diyalog ve ses efektlerinin çalmayı durdurduğu ve geri yüklemek için uygulamanın yeniden başlatılmasını gerektiren bir durum düzeltildi.
  • Bulmaca öğelerinin etkileşime geçilene kadar ortam seslerini çalmadığı durumlar düzeltildi.
  • Asansör kapılarından gelen seslerin kaybolduğu durumlar düzeltildi.
  • Diyalog sesinin çok düşük olduğu ve hikayenin anlaşılmasını etkileyen birkaç durum düzeltildi.
  • Oyuncunun Odin’in Kuzgunlarını zaten toplanmış olmalarına rağmen çevrede duyabildiği birkaç durum düzeltildi.
  • Düşük sağlık “kalp atışı” sesinin olması gerekenden daha uzun süre açık kalmasına neden olan ve düzeltmek için kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren bir durum düzeltildi.
  • Kapıların veya geçitlerin sesinin döngü halinde devam etmesine neden olan ve düzeltmek için kontrol noktasından yeniden başlatmayı gerektiren birkaç durum düzeltildi.
  • “Ateşin İçine” görevindeki anlatı anları için eksik ses düzeltildi.
  • Spartan Öfkesi kullanılırken oyuncu için yinelenen sesler düzeltildi.
  • “Fimbulwinter’da Hayatta Kalmak” görevinde kızak kullanılırken çıkan eksik kurt sesleri düzeltildi.
  • Savaş durumu efektlerinin yanlışlıkla diyalogların sessiz olmasına neden olduğu birkaç durum düzeltildi.
  • Belirli düşmanlara karşı belirli kalkanlar kullanılırken savuşturma ve çarpma sırasında çıkan eksik ses düzeltildi.
  • “Kayıp Mabet” görevi sırasındaki karşılaşma sırasında bir kontrol noktasını yeniden başlatırken savaş müziğinin eksik olması durumu düzeltildi.
  • “The Realms at War” görevini tamamladıktan sonra keşif yaparken savaş müziğinin eksik olduğu birkaç durum düzeltildi.
  • “The Summoning” görevindeki boss karşılaşması sırasında savaş müziğinin bir kısmının çalmaması veya çalmayı durdurmaması durumu düzeltildi.
  • “Maskenin Kilidini Açmak” görevi sırasında oyuncu mücadele çabalarının ölümden sonra devam etmesine neden olan bir durum düzeltildi.
  • Ortam bölgeleri arasındaki ses karışımında iyileştirmeler yapıldı.

Erişilebilirlik

  • “The Lost Sanctuary” görevinde karakterlerin tepkisiz kalmasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Oyun boyunca Navigasyon Yardımı özelliğinde iyileştirmeler yapıldı.
  • Oyun boyunca yüksek kontrastlı işaretlemede iyileştirmeler yapıldı.
  • Ekran okuyucunun ekrandaki istemleri okumadığı birkaç durum düzeltildi.
  • Bir erişilebilirlik ön ayarının Tam olarak ayarlanmasının varsayılan olarak tüm erişilebilirlik ön ayarlarını Tam olarak ayarlamasına neden olan bir durum düzeltildi.
  • Yüksek Kontrast modu kullanılırken düşman saldırılarını belirtmek için tehdit göstergelerinin yanıp sönmemesi durumu düzeltildi.
  • Sesli İpuçlarının oynatılmadığı veya yanlış oynatıldığı bazı durumlar düzeltildi.
  • “Unleashing Hel” görevi sırasında girişi kaydetmek için Tekrarlanan Düğme Basışları özelliği “Beklet” olarak ayarlandığında ikinci bir düğmeye basılması gereken bir durum düzeltildi.
  • Yüksek Kontrast modu özelliğinin Niflheim’da beklenmedik sonuçlara neden olması durumu düzeltildi.

Yerelleştirme

  • Menü ekranlarındaki Arapça metinlerle ilgili birkaç hizalama sorunu düzeltildi.
  • Rusça’daki birkaç eksik diyalog satırı düzeltildi.
  • Arapça’da zırh istatistikleri için yanlış bilgi durumu düzeltildi.
  • Yunanca, İtalyanca, Japonca ve Rusça’da grafik modları için eksik metin durumu düzeltildi.

PS5’e Özel

  • DualSense denetleyici haptikleri için ek ayarlama ve kapsama alanı uygulandı.

PS4’e Özel

  • Birkaç yükleme hatası düzeltildi.
  • Dünyanın yavaş yüklendiği ve grafiklerin geçici olarak bozulduğu birkaç durum düzeltildi.
  • Bir kayıt dosyası yüklenirken çok nadir görülen bir çökme düzeltildi.

God of War Ragnarok 9 Kasım’da PS4 ve PS5 için piyasaya çıkıyor.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Mobil uygulamamızı denediniz mi?