Oyun Gündem

Dying Light 2 Güncellemesi, PS4 ve PS5 Sürümleriyle İlgili Sorunları Düzeltiyor

Dying Light 2 ile ilgili en büyük sorunlardan biri ‘deathloop’ hatasıydı, ancak Techland bunu PlayStation sürümleri için düzenlemiş gibi görünüyor.

Dying Light 2’nin PC sürümü için Yama 1.2.0 da yakın zamanda yayına girdi ve bu da bazı hataları düzeltti. Bununla birlikte güncelleme, oyunun co-op tarafıyla ilgili bazı sorunları düzeltti, daha doğal hale getirmek için ragdoll fiziğini geliştirdi, kullanıcı arayüzünde ince ayar ve çok daha fazlasını yaptı. Ayrıca gece modunu değiştirerek Howler’ın duyularının menzilini arttırdı, Uçucuların saklanma noktalarından daha hızlı çıkmasını sağlıyor ve genel olarak daha zorlu hale getiriyor.

Bununla birlikte, düzeltmelere rağmen, Dying Light 2’nin artık Korek Charm ile ilgili bir sorunu var, çünkü yamanın onu biraz daha az etkili hale getirmek için nerflemesi ve ayrıca zanaatın daha pahalı olması. Techland, özellikle yama notlarında olmadığı için bundan gelen geri bildirimleri kabul etti ve gelecekteki güncellemelerde bir kez daha yeniden ayarlamaya çalışacağını söyledi. Şimdilik, sonunda, kötü şöhretli “deathloop” sorunu çözülmüş gibi görünüyor, bu yüzden pek çok hayranı mutlu etmeli.

Tam yama notları aşağıdaki gibidir:

PlayStation 4 yaması 1.07 ve PlayStation 5 yaması 1.007.000 içeriği:

Hikaye İlerleme Düzeltmeleri

  • “Deathloop” ile bilinen tüm sorunlar ortadan kaldırıldı.
  • Birden fazla görevdeki bloklar düzeltildi – Into The Dark, Assassination, The Raid Quest’te Sophie, The Only Way Out’ta Hubert, Veronika, Nightrunners, The Lost Light, Double Time.
  • Güvenli bölgelerle ilgili çözülen sorunlar (oyun içi saat durması, uyuyamamak).

Co-op Düzeltmeleri

  • Stabilizasyon: belirli durumlarda çökmeler veya siyah ekranlar
  • Çok sayıda hikaye ilerleme sorunu düzeltildi
  • Davetleri kabul etmeyle ilgili sorunlar düzeltildi
  • Zorluk sorunları düzeltildi: envanter dolduğunda silah yok, zorluk dengesi iyileştirildi, araç gereksinimleri düzgün bir şekilde ele alındı
  • Takımın uzak yerlerde doğması.
  • Şehir açık dünya etkinliklerinin iyileştirilmesi: yel değirmenleri, asılı kafesler, ganimet sandıkları, NPC kurtarma sorunları
  • Belirli durumlarda yere düşen düşmanlar ve oyuncular düzeltildi
  • Birkaç performans düşüşü düzeltildi

Nightrunner Araçları Düzeltmeleri

  • Yamaç Paraşütü ve Grappling Hook yükseltmeleri, co-op sırasında bunları elde eden oyuncular için doğru bir şekilde uygulanabilir.

Önemli Savaş İyileştirmeleri

  • Biter davranışları iyileştirildi. Düşman, oyunculara daha sık kilitlenir ve bu da düşman karşılaşmalarını çeşitlendirir.
  • Blunt silahların performansı, ağırlık hissini yansıtacak şekilde iyileştirildi.
  • Silahın ağırlığını daha iyi yansıtmak için silah türüne bağlı olarak iyileştirilmiş düşman tepkisi.
  • İnsan rakipler artık hafif vuruş tepki süresi sırasında oyuncuların saldırılarını engelleyebilir.
  • İnsan düşmanları için hafif vuruş tepkileri kısaltıldı.

Yeni Ragdoll Davranışları.

  • Ragdoll daha doğal çalışır.
  • Ragdoll, kullanılan silah türüne göre farklı davranır.
  • Yüksekten düşerken ve vücudun farklı bölgelerine çarparken darbe yönünden verilen kuvvet korunurken uygun kuvvetler uygulanır.
  • Bir ragdoll çevresiyle çarpıştığında – vücudun düştüğü yüzeye bağlı olarak uygun ses ve FX’ler çalınır.
  • İyileştirilmiş ani algılama. Düşman artık bir vuruştan sonra her zaman sivri uçlara damgalanır. Ek olarak, ani ses geri bildirimi artık iyileştirildi ve yeni FX’ler eklendi (vücudun fiziksel momentumuna göre görüntülenir).

Gece İyileştirmeleri ve Denge

  • Howler’ın duyu menzili arttı.
  • Howler’ın menzilli silahlara karşı direnci arttırıldı.
  • Kovalama, bir Howler’a menzilli bir silahla vurulduğunda ve hala hayatta olduğunda tetiklenir.
  • Volatiles, kovalama sırasında saklanma noktalarından daha hızlı çıkar.
  • Kovalamanın 4. Seviyesi artık daha zor.

UI/UX İyileştirmeleri

  • Survivor Sense artık düzgün çalışıyor ve vurulduktan veya belirli parkur eylemleri gerçekleştirdikten sonra herhangi bir bekleme süresi olmadan tetiklenebilir.
  • Seçenekler Menüsü bilgi mimarisinde iyileştirmeler dahil. özel bir Erişilebilirlik Sekmesi.
  • Oyuncu Sağlığı Çubuğunu, Öğe Seçiciyi ve Günün Saati Göstergesini gösterme, gizleme veya dinamik olarak görüntüleme özelliği eklendi.
  • Oyuncu Sağlığı Çubuğu için dinamik ayar yeni varsayılandır ve oyuncunun sağlığı %100 olduğunda çubuğu gizler.
  • Öğe Seçici için dinamik ayar yeni varsayılandır. Öğe Seçici, savaştayken ve savaş eylemleri gerçekleştirirken veya D-Pad kullanırken görünür hale gelir.
  • Günün Saati Göstergesinin dinamik ayarı, yeni varsayılan ayardır. Günün Saati Göstergesi, gündüz-gece geçiş dönemlerinde görünür hale gelir.
  • Gizli veya Dinamik olarak ayarlanan tüm widget’lar, Genişletilmiş HUD’da görünür hale gelir.
  • Oyuncu HP ve Dayanıklılık çubuklarında Görsel İyileştirmeler. Bu elementler daha hafiftir ve renkleri daha nötrdür.
  • Kör silahlarla bağlantısını daha net bir şekilde göstermek için düşmanların duruş ölçerinde yapılan görsel iyileştirmeler.

Son Boss Dövüşünde İyileştirmeler

  • Rakibin diğer oyunculara doğru tepki vermemesine ve CO-OP oyunu sırasında birkaç hataya yol açabilecek davranışı değiştirmemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • CO-OP oyunu sırasında Aşama 2’de alternatif rakip davranışları.
  • Rakip, CO-OP oturumları sırasında alan saldırılarını daha sık gerçekleştirir.
  • Bir boss dövüşünde aşamalar arasındaki anlatı sahnelerini kısalıldı.
  • Boss dövüşü ilerleme hızı iyileştirmeleri.

Outro İyileştirmeleri

  • Oyun bitiş sahnelerinde iyileştirmeler. Oyun ve çıkış sahnelerini daha iyi hizalamak için ek oyun sonu sahneleri eklendi.

Denge Düzenlemeleri

  • Daha Yüksek Seviye Yaylara artık Tüccarlarda ve dünyada daha kolay erişilebilir.
  • Banshee’ler ve Chargers artık gece boyunca Enfekte ordularda daha kolay tespit ediliyor.

Teknik İyileştirmeler

  • Dış aydınlatmada iyileştirmeler.
  • Güneş gölgelerinde iyileştirmeler.
  • Gölgeleri ön plana çıkarmak için iyileştirmeler.
  • Hareket Bulanıklığı iyileştirmeleri – yoğunluk ve mesafe bulanıklığı özelleştirmesi eklendi.

Vahşet Paketi

  • Keskin silahlarla yapılan oyuncu vuruşları artık daha hassas ve Oyuncuların rakiplerin vücut kısımlarını kesmelerine ve onları daha kolay (dikey ve yatay olarak) ikiye kesmelerine izin veriyor.
  • Düşman isabet tepkisi için yeniden çalışılan ses – vuruşun gücüne ve oyuncunun verdiği hasara bağlı olarak farklı sesler çalınır.
  • Oyuncu rakibe vurduğunda yerdeki kan izleri görünür.
  • Saldırılar sırasında bir oyuncu düşmana yakınsa, rakibin kanı ekrana sıçrayacaktır.
  • Vuruşlardan sonra düşman bedenleri üzerindeki kan etkileri iyileştirildi.
  • Ölü bir düşman artık etkileşimlidir ve darbelere ve yaralanmalara doğru tepki verir.
  • Bir vuruştan sonra kan lekelerinin düşmanların vücutları üzerinde yeni bir etkisi.
  • Yeni kan FX’leri eklendi.

… ve sayısız ek hata düzeltmeleri ve kalite iyileştirmeleri.

Dying Light 2 şimdi PC, PS4, PS5, Xbox One ve Xbox Series X’te mevcut

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Mobil uygulamamızı denediniz mi?