Oyun GündemPCPlay StationXBOX

Crysis Remastered, Performans için NVIDIA DLSS Yaması Yayınladı

Crytek, Crysis Remastered için en son PC güncellemesinin nihayet NVIDIA’nın Derin Öğrenme Süper Örnekleme (DLSS) teknolojisi için destek eklediğini duyurdu.

CRYENGINE Baş Rendering Mühendisi Vladimir Kajalin şunları söyledi:

Crysis görsel sınırları zorlamasıyla ünlü olan bir oyun, bu nedenle DLSS desteği tam yerinde bir karar olmuş. NVIDIA DLSS harika bir teknolojidir ve Crysis Remastered’a büyük bir performans artışı sağlayarak daha FPS elde etmelerini sağlayacak.

Geliştiriciye göre GeForce RTX sahipleri, 2000 ve 3000 Serisi grafik kartlarında NVIDIA DLSS, % 40’a kadar daha yüksek performans veriyor. 


YAMA NOTLARI

  • MG’yi zırh modu etkinken kullanırken kamera titremesinin çok yoğun olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Uzaylı AI’nın patlamasını engelleyen ve Exodus, Fleet ve Paradise Lost’ta görev ilerlemesini engelleyen bir sorun düzeltildi.
  • Crysis Remastered’de bir görevin başında Zırh modunun aktif olmasına neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Ascension’ın giriş ara sahnesinde SCAR’a bağlı olan eksik ses düzeltildi.
  • Exodus – Sphere’de meydana gelebilecek bir CRYENGINE çökmesi düzeltildi.
  • Klasik Nanosuit modu kontrol öğreticisinin tüm dillerdeki çevirileri düzeltildi (önceden sadece İngilizce gösteriliyordu).
  • Oyun boyunca denetleyici öğreticisinin fare ve klavyeyi görüntülemesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Reckoning – Fleet’de meydana gelebilecek bir çökme düzeltildi.
  • FPS sayacının yanlış bilgileri göstermesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Denetleyicinin öğretici istemlerinde yanlış bilgilerin görüntülenmesine neden olan birkaç hata düzeltildi.
  • Geleneksel Çince dil ayarlarını kullanırken yanlış dillerde görünen birkaç eğitici açıklama düzeltildi.
  • Ascension’da Geleneksel Çince dilinde VTOL roketlerinden eksik bir öğretici komut istemi düzeltildi.
  • Fare ve klavye kullanılırken Ascension’daki “fire minigun” öğretici komutundaki bir yer tutucu düzeltildi.
  • Diğer dilleri kullanırken Klasik Nanosuit kontrolleri öğreticisi için İngilizce çevirilerin görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bazı İtalyan yerelleştirme sorunları düzeltildi (yer tutucular kaldırıldı ve doğru metin eklendi).
  • Crysis Remastered’da Japonca seçildiğinde yer tutucuların HUD’da görünmesine neden olan bir sorun düzeltildi.
  • Bir kontrol cihazı kullanırken takılı herhangi bir makineli tüfekle ADS yapmaya çalışırken oluşan bir sorun düzeltildi. Önceden bu, nişan almak yerine pelerini yanlış bir şekilde etkinleştiriyordu.
  • Bazı CEPH gözcüleri için animasyonlarla ilgili bir sorun düzeltildi.
  • Klasik Nanosuit menüsünde görünen birkaç yer tutucu düzeltildi.
  • Temas – Ada’daki kamera açısına bağlı olarak kaybolan bazı gölgeler düzeltildi.
  • Klasik Nanosuit çarkından kaybolan bazı istemler düzeltildi.

Gameolog

Kurucu üyelerden oluşan yazar topluluğuyuz. Bütün oyun severlere doğru haberler iletmeyi amaçlıyoruz... Oyun sektörünü sıkı bir şekilde takip eden ekibimiz, bu sektöre ait son gelişmeleri haber içeriklerini yamaları ve modları size aktarıyor...

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir